Kehv lugu on ka siis, kui seda “välisvaenlast” otsitakse ja leitakse organisatsiooni enda seest - küll ei müü müügiosakond piisavalt (või müüb liiga palju), logistika ei saa kohaletoimetamisega hakkama, hankeosakond pole hankinud piisavalt varusid, on teinud seda vale hinnaga või ei jõua järele tootmine.
Teemade käsitlus ja neile reageerimine sõltub juhtidest. Täpsemalt nende poolt heakskiidetud ja ettenäidatud koostöökultuurist. Juhi ülesanne on luua toimiv koostöökultuur nii oma meeskonnas, sama organisatsiooni teiste meeskondadega ning samuti ka partneritega väljaspool organisatsiooni. Mõistagi tuleb ette raskeid teemasid ja nendega peab tegelema. Küsimus on selles, kuidas me nendega tegeleme. Ei saa loota, et areng, kasv ja muutustega toimetulek oleksid kerged ja lihtsad.
TIIMWERKis saame tööd teha kasvõi kahe osakonnaga korraga. Tegeleda arengukohtade tuvastamisega ja tõhustada koostööd erinevate meeskondade vahel.
Kommentaarid