Kui töötajate vahel on konflikt, siis sellega tuleb tegeleda.
Aja jooksul konfliktid mitte ei kao iseenesest, vaid reeglina kasvavad. Tihti lahendavad juhid konflikte võimupositsioonilt, näiteks: „Lõpetage ära ja hakake koostööd tegema, muidu lasen teid mõlemaid lahti!“. Ka see on võimalus, kuid head ja stabiilset koostööd ei sünni sealt tõenäoliselt kunagi.
Kui sa aga soovid mõlemat töötajat oma meeskonnas hoida, nad on sulle tähtsad ning nende töö on oluline, siis soovitan leida neutraalne konfliktivahendaja väljaspoolt töömeeskonda. Tiimi enda liikmed ei pruugi olla erapooletud ning tuli jääb tuha alla vinduma.
Konfliktivahenduse eesmärk on produktiivne koostöö mõlema osapoole vahel. Sinna jõudmiseks tuleb asjad panna uude perspektiivi ning lähtuda osapoolte tegelikest vajadustest.
Kommentaarid